STRONA GŁÓWNA  |  REJESTRACJA  |  PROGRAM  |  ORGANIZATORZY  |  KONTAKT    

PRELEGENCI  |  PARTNERZY  |  PATRONAT MEDIALNY  |  FOTORELACJA

 


Prelegenci

 


PAULA FANDEROWSKA - absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (filolog iberysta) oraz stypendystka na uniwersytetach w Hiszpanii. Ukończyła Studium Pedagogiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim, Zarządzanie i Marketing w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Stosunki Międzynarodowe i Dyplomację w Collegium Civitas w Warszawie.  

Od roku 2014, po zakończeniu misji dyplomatycznej jako Konsul RP w Caracas/Wenezuela, związana z Krakowskim Biurem Festiwalowym, które jest operatorem ICE KRAKÓW. Piastuje funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków. Jest Wiceprezesem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce oraz członkiem MPI.
 


 
 
 
AGNIESZKA ZIEMIAŃSKA jest absolwentką zarządzania kulturą na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych z zakresu marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie / Krakowskiej Szkole Biznesu.
 
Ponad 10-letnie doświadczenie w branży spotkań zdobywała w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz w hotelu DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Centre, gdzie pełniła funkcję Senior Sales Managera. Obecnie pracuje w firmie Targi w Krakowie, gdzie jako Komisarz Targów, odpowiada za całościowe przygotowanie i realizację nowych imprez targowych w kalendarzu EXPO Kraków.
 
W 2013 r. zdobyła The AIPC Academy Scholarship, stypendium przyznawanie przez międzynarodowe stowarzyszenie centrów kongresowych, skierowane do profesjonalistów, którzy chcą poszerzać swoją branżową wiedzę. W tym samym roku została zakwalifikowana do programu edukacyjnego Forum for Young Professionals, współorganizowanego przez stowarzyszenie ICCA i branżowe targi IBTM, przeznaczonego dla wybranych młodych specjalistów przemysłu spotkań.
 
Była członkiem lokalnego komitetu organizacyjnego konferencji European Meetings and Events Conference EMEC 2015, organizowanej przez stowarzyszenie MPI (Meeting Professionals International), w którego strukturach działa. Od 2014 r. jest wiceprezesem MPI Poland Chapter, polskiego oddziału stowarzyszenia. 
 
W 2014 r. została nominowana do nagrody MP Power Awards w kategorii Dostawca – Venue, a w 2015 r. do tytułu Osobowości Roku MICE Poland w kategorii Menadżer Obiektu.
 


 
SARA LAMIK – absolwentka Filologii Polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z przemysłem spotkań związana od ośmiu lat.  Od czterech lat pracuje w firmie „Targi w Krakowie” jako szefowa działu kongresów (PCO&DMC). Zajmuje się pozyskiwaniem i realizacją konferencji i kongresów - wydarzeń organizowanych w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków – uruchomionym w maju 2014 r. obiekcie należącym do Targów w Krakowie, ale także w innych lokalizacjach.
 
Wcześniej przez blisko 10 lat w była związana zawodowo z Krakowskim Biurem Festiwalowym, przez ostatnie trzy jako Główny Specjalista ds. Centrum Kongresowego ICE Kraków.
 
Od 2013 roku aktywnie działa w Stowarzyszeniu MPI (Meeting Professionals International) - największym globalnym stowarzyszeniu skupiającym profesjonalnych organizatorów spotkań, konferencji i eventów na świecie. Od 2015 do 2017 r. była Wiceprezesem ds. Edukacji MPI Poland Chapter.
 



KATARZYNA JANIK - ukończyła studia na kierunku Turystyka i Rekreacja o specjalizacjach: Turystyka biznesowa i motywacyjna oraz Hotelarstwo na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie w 2013 roku, gdzie obecnie jest doktorantką i wykładowcą. Ukończyła studia Enologiczne na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Członkini Stowarzyszenia Kobiety i Wino, które jest ogólnopolską organizacją kobiecą, edukującą o winie, promującą wartościowy styl życia oraz aktywizującą przedsiębiorczość kobiet. Instruktor Rekreacji Ruchowej Fitness – ćwiczeń psychofizycznych. Zajmuje się także tematyką dotyczącą turystyki górskiej, taternictwa, enoturystyki, etykiety i sportu.  Zawodowo była związana z branżą hotelarską, prowadziła projekt unijny na CM UJ, a obecnie pracuje w Krakow Convention Bureau.

 



MODERATOR
PROF. UEK DR HAB. KRZYSZTOF BORODAKO

 
Pracownik naukowy Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i inicjator nowej specjalności na studiach magisterskich: Zarządzanie kongresami i dużymi wydarzeniami.

Kierownik zespołu eksperckiego badającego przemysł spotkań w Krakowie - w Projekcie Grantowym „Sterowanie przemysłem spotkań...”; kierownik merytoryczny ze strony polskiej; ekspert lub doradca w projektach finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Powołany przez Prezydenta Miasta Krakowa w skład Komisji Konkursowej oceniającej najciekawsze oferty imprez integracyjno-motywacyjnych w Krakowie i Małopolsce.

Autor lub współautor wielu publikacji z zakresu przemysłu spotkań, usług biznesowych oraz badań perspektywicznych (foresightu).
Członek międzynarodowego stowarzyszenia AIEST (International Association of Scientific Experts in Tourism).